Bättre dag...

Jag försökte prata med killen igår...om mina känslor och tankar. Jag får ju lätt panik. Det blev en halvdan förklaring och han förstod nog inte allt jag menade. Det hela slutade med att han sov här inatt med. Det var mysigt, jag somnade i hans armar och jag märkte knappt när han gick upp för att glo på tv halva natten.

Imorse lämnade jag honom sovandes hemma och åkte för att hämta dottern. Efter en stund hemma hos exet åkte jag o dottern in till stan. Gick runt lite och åt sen på donkan. Åkte hem och hon fick öppna några julklappar i förtid. Sen lekte hon en massa och såg på Pippi.

Killen vaknade....vi var alla tre, det kändes konstigt men ändå okej. Dottern var inte alls blyg och verkade okej med honom här. Sen gick vi ner till tvätten satte igång en maskin och gick sedan till parken. Mötte upp en vän och hennes två hundar. Det var hur mysigt som helst. Vi lekte allihop och gick hem en och en halvtimme senare.

Jag är superglad över hur killen varit runt min dotter idag. Så glad, så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0