Efter en fin kväll

Det blev några timmar hemma hos min far igår. Det var himla trevligt och när jag väl kom hem hjälpte jag en vän med lite saker innan jag gick ut för att promenera med honom.

Det började regna ganska snabbt och jag kom på att vi kunde hälsa på en vän till mig som bor i närheten. Plötsligt satt vi i hennes kök med glass, kex & ost, vin och frukt. Efter några timmar gick vi hem till mig och mös halva natten innan han gick hem.

Helt förjävla underbart var det. Och för första gången gick han mitt i natten utan att jag blev nere o fick separationsångest. Det kändes så jävla bra.

Men bäst kändes det att bli kramad av honom efter att knappt ha sett honom på hela helgen. Underbar känsla, höra o känna honom andas. Mmmm.

Hoppas på att det blir stjärnklart ikväll så vi kan åka till observatoriet och kolla på stjärnor & planeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0