Upphittad på facebook

Som så många andra finns även jag på Facebook. Jag gör inte mycket där fastän jag besöker sidan flera gånger per dag. Men igår när jag snabbkikade in så såg jag att en flitig läsare till min gamla blogg hittat mig där. Det var trevligt att en person som inte känner mig, men som läst min blogg i ett par år tagit sig tid och letat upp mig efter att jag "försvann" från min gamla blogg.

Nyss gick jag in på ansiktsboken och såg att en tjej jag inte ens känner till lagt till mig bland sina vänner. Hon känner dock den där tjejen som läst min blogg. Är hon kanske också en trogen läsare? Ska bli intressant o få svar från henne.

Den där facebook är verkligen ett verktyg för att hitta folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0