Gott och blandat på en fredag

Gjorde andra tentan idag. Gick inte lika bra som förra gången. Men har jag lite tur så klarar jag den här. Men det känns givetvis inte så. Somnade snabbt igår och vaknade tidigt imorse.

Denna fredagen kan bjuda på vad som helst känner jag. Min plan än så länge lyder att ta hand om och vårda mig själv lite. Det betyder att jag ska cykla på min stencoola motionscykel, måla om naglarna, noppa ögonbrynen och ta en lång dusch. Orkar jag ska jag till och med sminka mig idag.

Sen är jag ruskigt sugen på att dricka vin ikväll. För o fira att jag klarade tentan och att den andra är gjord. Men det är inte så trevligt att dricka vin själv så det hänger mest på om jag hittar vinsällskap.

Har fått minifotoalbumet jag beställt också. Superfin!

Kommentarer
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Svar: haha ja visst är de roliga. Jag har hittat dom..

2008-10-31 @ 17:56:26
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0