Historien bakom bloggen

Flera bloggar har förbrukats. De har allihopa lagts ner eller raderats av olika anledningar. Nu senast la jag ner min största blogg som jag hade haft väldigt länge. Det kändes inte okej längre att dela med sig av alla tankar där. För många som känner mig eller vet vem jag är läste där och censureringarna blev fler och fler från min sida.

Därför skaffade jag mig först en anonym blogg vid sidan om. Men den togs bort efter att min enda läsare där (min bäste vän) och jag hamnade i en dispyt. Men den senaste veckan har varit hemsk på många sätt och jag har klarat mig utan att skriva av mig. Istället har jag konstigt nog pratat en del med andra om problemet. Det har hjälpt. Men jag saknade skrivandet. Så här är jag totalt anonym...om man bortser från min andra bäste vän, som fick adressen hit.

Jag får helt enkelt se vart det här leder. Inga krav är ställda på mig nu. Det går att skriva en gång i veckan om det inte behövs mer från min sida. På den andra bloggen gick inte det. Där kände jag stort press på att prestera o skriva.

Så nu vet ni lite mer om historien bakom denna bloggens uppkomst.
Historien om varför min vecka varit från helvetet...kommer en annan gång. Just nu ska jag bara njuta av helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0