Födelsedagen!

Vaknade imorse vid halv sex tiden och kunde inte somna om på en timme. Hade fått fyllesms från killen mitt i natten. De va lite kul. =) Somnade till slut om och slapp mardrömmar. Har på senare tid drömt saker som att dottern plötsligt försvinner och jag har panik eller att folk i min närhet försöker ta henne ifrån mig. Alla är överens om att jag inte är bra för henne (tom min mamma). Jättejobbigt och konstigt.

Vaknade och åt stor frukost och åkte hemåt runt lunch-tid. Duschade och inväntade min far. Sedan åt vi på en turkisk restaurang och åkte hem till honom. Där åt vi kakor, snackade och dottern spelade schack på hans tjejs bärbara dator. Pappa fick hjälpa henne, men hon tyckte det var riktigt kul.

Min födelsedag har varit ytterst vanlig men ändå skön. Otroligt många har grattat mig på facebook. Det är lite halvgulligt, trots att de gör det bara för de ser att det står att jag fyller år. Men jag blev glad ändå. Gladast blir jag ikväll när killen kommer hit. Vi har inte setts sen torsdag kväll och jag vill bara pussa, kyssa, krama o gosa sönder honom. Längtar!!!

Imorgon börjar en ny vecka. Plugg o umgänge är orden för veckan.

ps. Jag var o köpte nytt buss/tåg-kort innan idag o hon i kassan grattade mig. Sött. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0