Juuuuune!

Min dotter älskar Little einsteins!
Hon brukar springa omkring o nynna på de klassiska styckena som spelas i avsnitten. Nu tittar hon på Halloween avsnittet och när de sjunger trick or treat sjunger hon chic o chic...det är så sött.

Jag inbillar mig att hon lär sig engelska av att se det på engelska. Ja o June är hennes favorit o hon brukar låtsas att hennes mormor är June o springer runt o ropar på henne Juuuuune, Juuuuuune, kom hit, Juuuuune! =)

//Stolt mamma.


ps... jag har aldrig tänkt på att June är kines.
Men när killen såg det första gången sa han: "Men kolla..hon är ju kines.
Fan vad Disney kvotar in för att det ska bli politiskt korrekt."

Jahapp...skit i det. June är megasöt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0