Nervositet, rädsla och sömnbrist

Somnade inte förrän tjugo över fyra inatt. Eller det var då jag såg på klockan sist. Hade en obehaglig känsla i hela kroppen och var för första gången rädd för att vara ensam i lägenheten. Det var inte alls en härlig känsla och jag fick kämpa och blocka mycket för att inte tänka på det. Läste som tur var hela den vakna tiden men det var ändå obehagligt.

När jag väl lyckades somna kunde jag inte behålla sömnen. Vaknade till ständigt och trodde att det var dags att gå upp. Men jag hade i själva verket sovit i kanske tjugo minuter åt gången. Klockan åtta gav jag upp, vaknade helt och läste igen.

Jag är sjukt nervös inför läkarbesöket och ska hemifrån om en liten stund. Låt det här vara över om nån timme, snälla. Jag orkar verkligen inte mer.

Har dessutom nu under morgonen betalt räkningar och har inte mkt till övers för något denna månaden. Ingen lön heller att använda. Suck. Och så är det två extra kostnader som tillkommer nu efter besöken också. Jippi. Hatar detta.

Så...fått ur mig lite. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0