Vi hoppas inte på stolpskott igen...

Mitt ex har skaffat flickvän. Det och faktorn att han skaffat sig en praktik är nog avgörande till att han låtit mig vara. Det är jätteskönt och jag hoppas att det varar väldigt länge.

Men...idag när jag hämtade dottern på dagis berättade hon att hon och exets tjej (hon nämnde henne vid namn, men eftersom jag är anonym *ler*) brukade leka och att hon är med o hämtar henne på dagis o så. Det är ju jättebra att de kommer bra överens. Men jag väntade flera månader med att introducera killen till dottern på riktigt, medan exet väntade...en vecka eller två. Det kan inte vara normalt. Men jag inbillar mig att han behöver den där hävdelsen och jag hoppas att hon är en reko tjej, för de andra han haft ihop det med har varit ordentliga stolpskott...om man bortser från mig då. =)

Kommentarer
Postat av: E

O han som hotade en massa för att E träffade dottern o att ditt ex trodde E skulle bli plastfarsa. DUBBELMORAl.

Ursäkta mig vännen, jag är glad att han låtit dig vara men jag kan inte hjälpa att störa mig o tycka ännu mer illa om honom.

2009-02-03 @ 17:29:02
Postat av: E

Nawwww du använder dig av ordet "stolpskott" :D

2009-02-03 @ 17:29:57
Postat av: Tryggve

Egentligen är det för tidigt även om det inte skulle göra någon nämnvärd skada på dottern, men jag blir inte ett dugg förvånad över exets beteende.

Han har inte direkt visat sig förstå hur man beter sig.

Emotionally retarded är ett uttryck som dyker upp i huvudet hela tiden när du berättar om hans eskapder.

Wanker är ett annat passande ord!

Har full förståelse för E's ilska.

2009-02-03 @ 17:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0