Fortfarande förälskad

Nu har jag inte bloggat på ett tag. Det har varit ont om tid till surfande vid datorn. När jag väl suttit ner här har jag försökt läsa de bloggar jag bryr mig mest om. Senaste en och en halv veckan har killen dessutom näst intill bott här hemma. Förutom två nätter då vi sov hos honom.

Det ledde till enorm tomhet när han väl inte sov här en natt. Men som tur var var jag så trött att jag somnade nästan direkt. Innan jag somnade in lyckades jag skicka iväg ett sms som löd:

"Jag önskar att jag kunde få somna och vakna bredvid dig varje dag. Jag älskar dig, min glädjekälla. Puss och natti." Och eftersom jag vet att han inte har pengar på sin mobil la jag mig tillrätta för att sova. Några minuter senare ringer han upp mig.

Jag - Hej
Han - Hej...jag ville bara säga att jag älskar dig och att min kudde luktar dig.
Jag - Aaaaw. Jag älskar dig med.
Han - God natt.
Jag - God natt.

Jag vet...jag är fjantig, men jag är kär!!
Nu ska jag återgå till det tråkigt gråa vardagslivet som innebär tvätt av kläder. Ner och hämta allt nu. Usch.


ps. Jag älskar Rihannas - Disturbia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0