Lördag

Framför Let's Dance satt jag, vännen och dottern med middagen som blev ugnsgrillad kyckling med ris, grönsaker och tsatziki. Till efterrätt blev det kladdkaka med glass och chokladsås. Jag var så mätt efteråt. Det var en helmysig kväll och det gör ont när jag tänker på att det bara sker en gång till innan vännen flyttar iväg.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med dessa känslor. Om jag ska känna dem och gråta eller om jag ska trycka ner dem och tänka att allt blir bra och att det inte är så farligt. I vanliga fall har jag inga problem med att gråta och visa känslor, men på senare tid har jag varit benägen att fastna i det måendet. Det vill jag inte nu. Vågar inte.

Du kommer bli oerhört saknad av mig i alla fall, vännen.


Nu ska den här dagen handla om att inte tänka på killen varje minut och att vi inte kan ses förrän tidigast imorgon kväll. Tror inte jag kommer lyckas.

Ha en skön helg, ni få som läser här.

Kommentarer
Postat av: Erna

Jag kommer sakna dig med gumman! Jättemkt!!!!!!!

2009-01-12 @ 01:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0