Men...

Jag har mått väldigt dåligt de senaste dagarna.
Men...

  • Jag är intellektuell och kan resonera.
  • Jag har en fin familj som stöttar mig.
  • Jag har en underbar dotter som jag har utvecklat en fin relation med.
  • Jag har två omtänksamma vänner som varje dag lär mig något om sig själva och något om mig.
  • Jag har en pojkvän som älskar mig väldigt mycket.
  • Jag har ett sinne för humor.
  • Jag får ofta andra att skratta och le.
  • Jag har ett djup som jag värdesätter och njuter av.
  • Jag är omtänksam och empatisk.
  • Jag är spontan och charmig.
  • Jag ger andra så mycket jag kan.
  • Jag är hjälpsam.
  • Jag har fina vänner runt om i Sverige och världen som jag inte pratar med ofta, men som på sitt sätt ger mig kraft och inspiration.
  • Jag förtjänar att må bra.

Kommentarer
Postat av: S

Absolut! Jag instämmer på precis allt det. Du har jättemycket att vara stolt över! Du är en underbar vän och jag är ärad som får ha dig som vän.



Kärlek!

2009-01-31 @ 15:18:33
Postat av: Rouaa

Glöm inte att du är underbar också!

2009-02-01 @ 12:54:38
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0