Recap inför tisdagen!

Igår var en härlig dag.

Jag och dottern tittade på tre hela Disney-prinsess-filmer. Jag tränade samtidigt, dock inte under alla tre filmer, bara under en. Sen åkte vi till hennes pappa. Sen träffade jag vännen. Vi åt mat ihop med hennes syster och umgicks lite.

Sen in till stan för att titta ut dator till vännen som flyttar nu på torsdag. Resten av kvällen spenderades hemma hos killen. Hans mamma plockade ner all julpynt så jag hjälpte till lite. När granen skulle ut var jag lycklig över att jag har plastgran för det var verkligen barr överallt. Fy fan!

Vi åt middag och sen kom jag o min prins hem hit. Vi såg Bolt. Som ni för övrigt måste se. Den var så otroligt välgjord och fin. Jag skrattade riktigt högt emellanåt och var allmänt lycklig. Sen sov jag gott hela natten bredvid min älskling.


Idag har jag hunnit träna igen. Planen är att följa med vännen då hon uträttar en massa ärenden inför flytten. Kvällen spenderas ihop och något gott får väl ätas. Trots att min kyl och frys är så tomma att de nästan ekar.

Jag har blivit riktigt duktig på att klara mig på riktigt lite mat de senaste månaderna. Spenderar inte mer än 700kr på mat som handlas per månad. Sen spenderar jag kanske runt 500kr på utemat, vilket jag ska sluta med nu inför träningen. Mest för jag bara brukar köpa skräpmat när jag handlar utemat. Ska satsa på sallader i framtiden.


Jag längtar fruktansvärt mycket efter våren. Vill sitta i parker, sola och umgås med vänner. Jag vägrar dessutom påminna mig själv om att mina vänner inte kommer att vara här när våren kommer. För vem behöver sådana deprimerande tankar?

Nu blev det här alldeles för lång och substanslöst! Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0