Tre dagars helvete?

Killen och hans mor åker iväg till Dalarna över helgen. Det ska bli intressant att se hur jag klarar detta. Ingen kontakt på tre dagar. Jag är nervös. Det kanske låter som jag är sjukt beroende...och det är jag nog. Förlitat mig på lyckan jag får från honom i flera månader nu. Så jag är otroligt rädd för hur jag har det utan honom. Men men...det gäller att sysselsätta sig själv.

Igår kom hans mor dessutom hem från sin semester. Jag fick två palestinasjalar i present. En lila/svart och en röd/svart. Så glad jag blev då. =)

Nu ska dottern iväg till dagis och bjuda på glass för att hon fyllt fyra år. Hon är i extas. Det är förståligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0