Äkta kärlek

Till en början var han bara intressant eftersom han var sådär märkligt passiv men ändå så medveten och delaktig i allting. Sedan blev han en del av min vardag. För att sedan gå över till att bli en av de viktigaste personerna för att jag skulle vara glad. Jag minns så tydligt hur bara hans närvaro gav mig den där lilla extra energikicken. Hur hela jag sprattlade inombords så fort jag mötte hans blick.

Det fanns ett helt hav av anledningar till att vi två inte skulle vara tillsammans, men ändå efter nästan ett år av förälskelse är vi ett par och lyckliga ihop. Varje dag känner jag samma pirr i magen av att titta honom i ögonen. Vi för fortfarande samma intensiva och eldiga diskussioner. Våra kramar, pussar och kyssar blir ständigt djupare och mer personliga utan att tappa sin glöd eller intensitet. Än idag fjantar vi oss genom att jaga varandra i lägenheten och brottas, enda skillnaden är att vi numera kan ta en paus och uttrycka kärlek kroppsligt.

Det går inte en dag utan att vi ger varandra flera komplimanger. Vi beklagar oss över andra till varandra och delar intressen med varandra. Han är mitt livs kärlek den där killen med guldhåret.

Jag är rädd för att han aldrig ska förstå hur mycket jag älskar honom.

precis som Seth o Summer brukar även vi pussas som Spiderman o Mary-Jane
(dock utan dräkt o honom hängandes upponer) =)



Kommentarer
Postat av: Peak

SÅ vackert =) Ohh så fint att du känner att han är din livskärlek =) Å killen med guldhåret meeeeen du är bara för fin du!! Å hela inlägget är bara för jävla underbart! Tycker du ska visa detta för honom. En liten bit iaf! :D

2009-03-18 @ 15:30:35
Postat av: Citrin

Vilket fint inlägg! :)

Sv: Ja, det gör hela utbildningen mycket tråkigare! Endast därför funderar jag på att jobba ett år för att sedan hoppa in i en annan klass. Minns jag fel eller har jag sett att du går socionom? Det gör jag också. :)

2009-03-18 @ 19:48:58
URL: http://citrin.devote.se
Postat av: Citrin

Haha jag håller helt med! Hatade termin 2, men termin 3 tycker jag är hur bra som helst...

2009-03-18 @ 22:40:49
URL: http://citrin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0