Efter en underbar helg

Igår kväll skrattade jag och killen så himla mycket att vi till slut inte kunde andas. Så mycket har vi inte skrattat på evigheter.
Han sa sedan:
Det har varit en bra helg, alla helger borde vara så här.

Mitt hjärta smälte bort sekunden efter.
Några timmar senare somnade vi båda två utslagna och vaknade tidigt imorse. Han har skola idag och jag måste skicka in ett arbete senast klockan tre idag. Min bror åker hem idag. Dottern kommer hem hit. Alla mina planer börjar verkställas idag.

Den här dagen är speciell! Måndagen den 16 mars!
Nu ska jag sätta mig i soffan med Sociologiskt perspektiv bla bla bla i handen... Ja det är en bok.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket, och detsamma :)

2009-03-16 @ 09:54:02
URL: http://johannaja.blogg.se/
Postat av: Peak

Ja jag kan hålla med. Denna helgen var skit bra och alla helger borde vara sådana.

Ja självklar är 16 mars speciell, min mors födelsedag =)

2009-03-16 @ 14:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0