En onsdag...

Killen kom hit igår, trots att vi inte skulle ses först. Han kom ganska sent och jag satt och pluggade. Efter en liten stund var jag inte alls lika hård, irriterad och nere. Det var skönt att få prata av sig lite och planera.

Jag har ju tenta nästa vecka och jag har väldigt mycket att läsa till dess. Inte bara läsa givetvis utan också lära mig. Men han lugnade ner mig. Vi beräknade hur plugget ska gå till och det verkar gå, så länge jag är disciplinerad. Han sa till o med: "Du är smartare än mig, för du lär dig mycket snabbare." Aaaaaaw. Det är så inte sant, men ändå fint att han tror det.

Sitter o äter två mackor med chorizokorv på och dricker blåbärste. Ska iväg till skolan om en kvart (eller ja megarunda till dagis först o sen till skolan). Strax efter lunch ska jag möta mor som behöver hjälp med all sin packning. Idag åker hon. Jag är rädd och orolig över att något ska gå fel. Inte bara på planet utan även i landet. Men två veckor...sen är hon hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0