Good work, E-soul!

Det händer inte ofta att jag skriver positiva saker.

Men!

Idag på jobbet gav många av klienterna mig positiv feedback. Jag kände riktigt hur jag passade in. Vissa vände sig till mig när de kunde välja andra för hjälpen de behövde. En del hade småproblem som jag lätt löste åt dem. En fick lära sig något nytt av mig. Jag blev kallad prinsessa, fick en klapp på ryggen och även en kram. Vissa av dem skojar friskt med mig (gott tecken med tanke på deras situation) och kollegorna verkar väldigt nöjda.

Så allting pekar för en gångs skull åt posiviteten. Jag gör något bra på jobbet.
Jag gillar verkligen det jobbet.

Kommentarer
Postat av: Miss illusion

"Jag gör något bra på jobbet."



Du ÄR bra! Alltid!

2009-03-11 @ 20:18:02
URL: http://missillusion.blogg.se/
Postat av: Peak

Vad roligt =) Du är alltid bra som tösen ovan skriver

2009-03-13 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0