Inte alls bra - inte alls.

Fan mår inte alls bra just nu. Vet inte vad det beror på heller. Det kan vara pga en massa småsaker eller som effekt av allt. Men det är riktigt jobbigt och jag är totalt ensam i det. Inte för att det hade hjälpt med någon hos mig heller.

Hur fan ska jag kunna plugga till tentan i det här? Har tenta på tisdag och jag har inte pluggat något alls. Inget. Har dessutom missat massor med föreläsningar i och med hela abort skitet o allt dåliga måendet i samband med det. Faaan.

Jag MÅSTE klara det här också.

Kommentarer
Postat av: E

Du får göra det bästa av situationen. Plugga på så mkt du kan och så mkt det går. Mer än så kan du inte göra. Försök tänka positivt och peppa dig själv hela tiden!

Du fixar det, det är jag tvärsäker på! Precis som killen med guldhår (skit sött uttryck) sa till dig; du lär dig snabbt! Jag tror på dig!

Älskar dig!

2009-03-18 @ 17:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0