Neråt spiralen!

Somnade tjugo i fyra inatt. Är så himla trött och orkar egentligen inte plugga alls. Vill bara ge upp. Har inte pluggat något de senaste två dagarna. Varit för tankespridd o trött. Seg i huvudet. Som om jag är på droger, halvt omedveten ständigt. Ingen energi till mentalverksamhet alls.

Det har i sin följd lett till att jag på morgontimmarna då man börjar vakna till drömmer om Durkheim, Weber och diverse sociologiska uttryck. Börjar få smått med panik. Måste lägga mig tidigt ikväll så att morgondagen inte bli fiasko pluggmässigt. Funderar på att vara vaken i 24 timmar om jag orkar o plugga. Kan alltid åka hem o sova ut ordentligt på tisdag klockan ett, då tentan är slut.

Usch. Är så orolig o nervös. Nu börjar jag tappa fästet för tentan är för nära.


För övrigt saknar jag killen något förbaskat. Han var här en stund igår natt men ändå. Behöver hans kramar och närhet.
Behöver gråta ut.

Kommentarer
Postat av: Citrin

Usch jobbigt när det blir så. Men försök ta det lugnt och hålla huvudet kallt. Själv fick jag omtenta/komplettera den tentan, eftersom jag helt glömde vad Bordieu var för en typ hehe.

2009-03-22 @ 14:33:27
URL: http://citrin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0