Sociopat?

Vad säger ni om jag säger att jag känner en person som emellanåt sårar andra på ett väldigt sofistikerat sätt för att sedan trösta dem och sedan göra allt bra till slut. Visst låter det som en sociopat?

Vad säger ni om jag säger att den personen är jag?


Inatt mådde jag extremt dåligt. Psyket var nedbrutet och kroppen värkte. Jag grät av smärta. Mitt i detta inser jag hur onödigt mitt dåliga mående var. Det fyller inget syfte. Men det fyller och tillfredsställer mitt beroende för det. Det är patetiskt.

Varför delar jag ens med mig? Jag skäms så mycket.

Kommentarer
Postat av: V

Jag antar att du straffar andra for dit eget daliga maende, trottnar efter ett tag nar du inte ens minns varfor du ens borjade och sen sager att det ar ok helt storsinnat... eller pa dina bara knan... sociopat nej... lite obalanserat kansloliv bara ;)

2009-03-09 @ 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0