Första mötet

Mamma fyllde år igår. Det var även första gången hon fick träffa killens mor. Hela kvällen gick dock superbt. Vi möttes utanför ett steakhouse och åt en extremt god middag. Vi satt kvar för länge och pratade och diskuterade olika saker. Till och med killen hade det trevligt och när vi promenerade därifrån slängde han ur sig "Fan, vad tiden gick fort." Det känns som ett toppen-betyg och jag hade inte kunnat vara gladare.

Killens mamma bjöd dessutom på hela middagen i min mammas ära, eftersom hon fyllde år. Mamma tackade och tog emot alldeles för snabbt enligt mig, men det fick vara mellan de två. Jag är bara glad jag slapp ta notan. =)

Kärleken blomstrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0