Kärlek till mig

När jag grät för att han drack dagarna ut...
Då jag skrek av frustration över att vi inte kom någonstans...
Eller de gånger då jag sörjde mitt liv i förväg för att det aldrig skulle bli som jag ville...

...var jag totalt omedveten om att jag en dag skulle bli denna starka tjej som lämnat det livet och byggt upp ett nytt.
Ett liv där jag dagligen känner mig älskad.
Ett liv där jag alltid kan ge det jag anser vara viktigast till min dotter.
Ett liv som jag har valt och som jag lever på mina villkor.

idag sa en vän till mig: Du är likgiltighetens totala motsats - Du är passion.
Passionen får mig att ständigt klättra uppåt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det var väldigt fint sagt.

2009-04-10 @ 10:54:23
URL: http://metrobloggen.se/1984

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0