Nu är jag döpt!

Jag är nu omdöpt...
(inte för att jag någonsin blivit döpt enligt den religiösa kristna meningen,
men döpt som att ha blivit tillgiven ett namn av mina föräldrar som de behagat ge mig.)


Mina två nya namn är: *trumvirvel*
Toppersock & Pluttegull


Måste säga att i annat fall då annan kille skulle ha tillgivit mig dessa två smeknamn hade jag skämts och tyckt det varit pinsamt. Men eftersom jag nu är head over heels och har utelämnat mitt hjärta till honom 100% så blir jag småfnittrig och lite röd om kinderna då han uttalar något av dessa namn. Kärleken gör mig fin.

Kommentarer
Postat av: Citrin

Vad härligt. :)

2009-04-14 @ 14:11:16
URL: http://citrin.devote.se
Postat av: Alexandra

Min sambo döper om mig hundra gånger om dagen och för det mesta brukar jag inte vara så förtjust... men skulle han sluta så hade jag nog saknat det enormt.

2009-04-14 @ 23:25:14
URL: http://metrobloggen.se/1984

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0