Presenten

Det blev en check. En hemmagjord en i Photoshop...som jag inte kan visa då mitt riktiga namn står med på den. Men den är enkel och fin. Den är märkt med över fyra timmars massage, om jag inte minns helt fel. Den blev utskriven på ett turkost papper och är A4 stort. Den hamnade i ett blått hemmagjort kuvert med ett rim på som lyder följande:

"Flera timmar sittande i föreläsningssalar
Gör att ryggen din till dig talar
Smärta och obehag kanske du känner
När din fina rygg spänner
Då kan du med presenten återfå din styrka
Att gång på gång denna behandling påyrka."

Jag är verkligen sämst på rim och hatar att göra det.
Men för honom gör jag det mer än gärna igen.

Nästa vecka får han en riktig present. För då är jag inte fattig no more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0