Spontanlunch och finaste sms

När jag var febrig så in i helvete bad jag killen komma över med piller till mig.
Efteråt smsade jag o tackade...fick det här till svar.

Finaste flickvän = Finaste pojkvän = Finaste flickvän får medicin.

Äntligen kan jag säga att jag gillar någonting som inkluderar ärlikamed-tecknet.


Idag fick jag e megasug efter att se honom, hans guldhår, blågula ögon och ostyrbara skägg så jag impulstog tåget till Lund o mötte upp honom för en puss till lunchen. Sen stötte vi på en gammal klasskamrat o åt lunch allihopa tillsammans. Det var hur trevligt som helst.

Speciellt när en snubbe från Rädda barnen försökte värva oss o S från vår gamla klass säger...
"Vem har skrämt dem då?? Eftersom de är så rädda."
Hahahahahhaa....
Säga vad man vill om honom, men han är klart rolig ibland.

Kommentarer
Postat av: E

hahaha så ballt. Jag antar du menar S..f..(?)



2009-04-02 @ 16:21:49
Postat av: Citrin

Hehe. :)

2009-04-08 @ 16:48:07
URL: http://citrin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0