Comeback

Det som gör mig som jag är. Det är att jag verkligen känner allting. Allt från den exakta känslan av att sätta på sig ett par nytvättade urgamla strumpor, till att känna medlidande djupt för en annan och samtidigt vara tacksam för mitt eget utan att känna skuld.

Alla dessa känslor bildar mig. Det gör att jag kan känna igen så mycket i andra människor för våra känslor är likadana. De uppstår i olika former och tider beroende på våra andra olikheter. Men när de inträffar kännar vi likadant. Vi är eniga. Våra känslor avspeglar samma själv. Jag ser det där. Åt oss alla, åt mig och åt dig. Kraften går starkare men börjar tappa lågan nu.

Igår pratade jag ut om mycket få saker - men viktiga för själen. Idag känner jag mig renad. Försök tänka dig hur den känslan är för en troende person som samtalar med sin kraft - sin Gud. Och föreställ dig då hur den reningen från kraften skulle kunna få dig att känna dig.

May the force be with you!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0