Våfflor, pensionärer och skratt

Igår var det våffeldagen och killen hade berättat förra veckan att hans mammas ena vän hade bjudit dit oss för våfflor. Jag trodde hela tiden att det skulle vara vi fyra, men när vi kom dit var där redan flera personer. Och fler dök upp.

Vi var väl en tolv personer och killen var yngst, förutom mig o honom befann sig en annan person där runt trettio. Alla andra var minst 50+. Men våfflorna var utomordentligt goda och sällskapet var underbart. Vi satt hela kvällen tillsammans och diskuterade skolans problem med ungdomar, motivation och diverse personer berättade om hur de på deras arbeten går tillväga.

Jag o killen skulle senare iväg på bio så vi var tvungna att lämna dem och det kändes så surt. För vi hade båda två väldigt trevligt. Så nu har jag bestämt att i fortsättningen när vi är bjudna på något sånt och han vet att det kommer bli en massa pensionärer och vi får han INTE låta mig boka något till senare på kvällen. =)

Kvällens bästa var ett skämt som en man som satt bredvid mig drog...
En man var hemma hos en vän och hans familj på bjudning. Plötsligt börjar alla skrika "jaaaaa jaaaaa tvååå år." ett par ggr och sedan blir de tysta. En stund senare skriker de återigen "Tvåååå åååååår, tvåå ååååår, JAAAAAA" Då frågar mannen vad det är de verkar fira. Då säger mannen i familjen "Titta det står från 3 år" och pekar på ett pussel. "Vi klarade det på två år."

Hahahahahaha...det var ungefär då jag valde att presentera mitt väldigt höga skratt för sällskapet.

Fan vad jag älskar att jag får vara med om dessa dagar med killen.


Vi såg Watchmen o den var inte bra...Men det var trevligt ändå.

Kommentarer
Postat av: Miss Illusion

HAHAHAHAH.

Jag ser framför mig hur du brast ut i gapskratt!



Fan vad jag saknar dig!

2009-03-28 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0